closexΕπικοινωνία +30 210 9273080
Εργαλεία Marketing

Οι τυπικές εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου καλύπτουν την παρουσίαση προϊόντων και τα βήματα που απαιτούνται για τη διαδικασία ηλεκτρονικής παραγγελιοληψίας. Όμως, ο έντονος ανταγωνισμός τόσο μεταξύ των e-shops όσο και με τα κλασικά κανάλια πωλήσεων απαιτεί την ύπαρξη συγκριτικών πλεονεκτημάτων για όποια εμπορική επιχείρηση επιθυμεί την επιτυχή δραστηριοποίησή της στο πεδίο. Προς την κατεύθυνση αυτή, το eShopkey προσφέρει καινοτόμα εργαλεία marketing, για την προσέλκυση πελατών με στόχο τη συνεχή αύξηση των πωλήσεων.

Η διατήρηση ικανοποιημένων πελατών με στόχο τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις αυτών στο e-shop και τη δημιουργία νέων αγορών προϊόντων είναι βασικός στόχος, σε κάθε περίπτωση. Σημαντικό εργαλείο για την εφαρμογή στρατηγικών loyalty marketing είναι το Σύστημα Μονάδων του eShopkey. Σκοπός είναι η δημιουργία «πιστών» πελατών και το βασικό κίνητρο είναι η προσφορά ανταποδοτικών μονάδων έπειτα από κάθε αγορά. Οι μονάδες αυτές θα χρησιμοποιούνται για εκπτώσεις σε επόμενη αγορά ή προσφορά δώρων ή οτιδήποτε υπαγορεύει η εμπορική στρατηγική της επιχείρησης.

Η διαφήμιση προβολή αποτελεί αναπόσπαστη ενέργεια για κάθε εμπορικό εγχείρημα. Το eShopkey προσφέρει σύνθετα εργαλεία για Διαχείριση Διαφημιστικών Ενεργειών (Campaign Management) ώστε να αξιοποιούνται αυτές στο μέγιστο βαθμό. Υποστηρίζονται αυτοματοποιημένες ενέργειες (π.χ. παραγωγή δελτίων έκπτωσης) βάσει των αποτελεσμάτων, τα οποία καταγράφονται και αναλύονται στατιστικά.

Πλήθος αγορών πραγματοποιούνται με σκοπό την προσφορά των προϊόντων ως δώρα. Εναλλακτική επιλογή είναι η προσφορά δωροεπιταγής. Το eShopkey υποστηρίζει διαδικασίες για Δωροεπιταγές (Coupons), οι οποίες προσφέρονται στους αποδέκτες σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή.

Μέσω της διαδικασίας εγγραφής ή με άλλο τρόπο είναι διαθέσιμα προς επεξεργασία δημογραφικά στοιχεία (π.χ. ηλικία, φύλο, κ.λπ.) των πελατών ή επισκεπτών. Η ανάλυση των δεδομένων μέσω εργαλείου για Κατάτμηση Πελατών (Customer Segmentation) αυτών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αυτοματοποιημένες στοχευμένες ενέργειες ή ειδική παρουσίαση σελίδων του e-shop.

Προωθητικές ενέργειες μπορούν να δημιουργηθούν και από την επεξεργασία των δεδομένων που προσφέρει το εργαλείο για Ανάλυση Καλαθιών & Λιστών Επιθυμιών.

Εκτός από τις προωθητικές ενέργειες που βασίζονται σε διαφημιστικές καταχωρήσεις επί πληρωμεί, υπάρχουν εναλλακτικές μέθοδοι προβολής που βασίζονται σε δίκτυα συνεργασιών. Τυπική μέθοδος είναι η ανταλλαγή banners – υπάρχουν, όμως, και περισσότερο πολύπλοκες τακτικές. Το eShopkey μέσω του εργαλείου για Διαχείριση Συνεργασιών (Affiliate Management) υποστηρίζει πλήρως τις ανταποδοτικές ενέργειες αυτού του είδους.