closexΕπικοινωνία +30 210 9273080
Πλεονεκτήματα

Το eShopkey έχει σχεδιασθεί ώστε τα ηλεκτρονικά καταστήματα που βασίζονται σε αυτό να διαθέτουν συγκριτικά πλεονεκτήματα.

Προσφέρει στους πελάτες του e-shop τη δυνατότητα να:

  • Κάνουν τις παραγγελίες τους οποιαδήποτε χρονική στιγμή
  • Διαμορφώνουν σύνθετα προϊόντα ή να συνδυάζουν συμπληρωματικά προϊόντα σε ενιαίες παραγγελίες
  • Αναζητούν με έξυπνο και εύκολο τρόπο μεγάλους καταλόγους
  • Λαμβάνουν εκπτώσεις ή άλλα πλεονεκτήματα όταν επαναλαμβάνουν τις αγορές τους από το e-shop
  • Διαμορφώνουν και εξατομικεύουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης με το e-shop σύμφωνα με τις δικές τους προτιμήσεις.

Η επιχείρηση κατανοεί τις ανάγκες των πελατών της προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να:

  • Βαθμολογούν και να γράφουν κριτικές για τα προϊόντα
  • Εγγράφονται σε θεματικές λίστες αλληλογραφίας ώστε να η επικοινωνία μαζί τους να γίνεται στοχευμένα και βάσει των ενδιαφερόντων τους
  • Απαντούν σε ερωτηματολόγια ή δημοσκοπήσεις που θα γίνονται στο e-shop
  • Συμμετέχουν σε χώρους συζήτησης (forum).

Η παρακολούθηση της καταναλωτικής συμπεριφορά των πελατών είναι διαθέσιμη από:

  • Τα αναλυτικά στατιστικά στοιχεία επισκεψιμότητας στο e-shop
  • Την επισκόπηση / ανάλυση των παραγγελιών τους σε ατομική βάση
  • Τη στατιστική ανάλυση των παραγγελιών βάσει χρονικής περιόδου, όγκου, ειδών, φύλου, γεωγραφικής περιοχής, κ.λπ..

Τα λειτουργικά κόστη διαχείρισης του e-shop ελαττώνονται με:

  • Την πλήρη και αμφίδρομη διασύνδεσή του με οποιοδήποτε εξωτερικό σύστημα (ERP, CRP, εμπορικής διαχείρισης, κ.λπ.)
  • Τον καθορισμό όλων των παραμέτρων μέσα από ενιαίο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης
  • Την αυτοματοποίηση όλων των διαδικασιών παραγγελιοληψίας.

Η διαχείριση του συνολικό περιεχόμενο γίνεται μέσα από ένα πλήρες και ολοκληρωμένο περιβάλλον:

  • Προϊόντων, τα οποία καταχωρούνται με δομημένο τρόπο και με πλήρη χαρακτηριστικά ώστε να διευκολύνεται η παρουσίαση και αναζήτησή τους
  • Όλων των επιμέρους παραμέτρων που διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο προσφέρονται τα προϊόντα (τρόποι αποστολής και φορολόγησης, γεωγραφικές περιοχές, κ.λπ.)
  • Πελατών, εταιρικών λογαριασμών, παραγγελιών, ροής εργασιών, τιμολογιακών πολιτικών, προμηθευτών, ελέγχου διαθεσιμότητας, κ.λπ.
  • Σελίδων περιεχομένου, καθώς δεν υπάρχουν μόνο τα προϊόντα αλλά και πολλές ενημερωτικές σελίδες είτε γι’ αυτά είτε για την εταιρεία
  • Διαχείριση άρθρων, ώστε να παρουσιάζονται τα νέα του e-shop ή άλλο περιεχόμενο με ευέλικτο και δομημένο τρόπο.

Επεκτείνονται τα όρια της επιχείρησης από τη:

  • Χρησιμοποίηση του e-shop ως πλατφόρμα διεπιχειρησιακών συναλλαγών (B2B) με δυνατότητες καθορισμού τιμολογιακών πολιτικών και διαχείρισης πελατών και προμηθευτών
  • Ανάπτυξη πολυγλωσσικού συστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς οι πελάτες ενός e-shop βρίσκονται παντού
  • Δημιουργία δικτύου συνεργασιών προσφέροντας και λαμβάνοντας ανταποδοτικά οφέλη.