closexΕπικοινωνία +30 210 9273080
Γενικά

Το eShopkey προσφέρει τη δυνατότητα διαχείρισης προϊόντων, δομημένων σε κατηγορίες δενδρικής δομής, χωρίς περιορισμούς στο πλήθος και με απόλυτη ευελιξία. Τα προϊόντα μπορούν να έχουν οποιαδήποτε χαρακτηριστικά, οριζόμενα από το διαχειριστή ώστε να καλύπτεται κάθε ανάγκη παρουσίασης και αναζήτησης.

Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα διαχείρισης όλων των συσχετιζόμενων παραμέτρων: προμηθευτών, τιμολογιακής πολιτικής, διαθεσιμότητας, τρόπων αποστολής και φορολόγησης, εκπτώσεων, ομαδοποιήσεων, συμπληρωματικών εγγράφων, κ.λπ.. Επίσης, είναι εφικτή η παρακολούθηση των πελατών (λιανικής ή χονδρικής), η επικοινωνία μαζί τους καθώς και η διαμόφωση τιμοκαταλόγων ανά περίπτωση βάσει σύνθετων και προκαθορισμένων κανόνων.

Υποστηρίζεται η διαχείριση παραγγελιών, η αυτοματοποίηση διαδικασιών, η παροχή δυναμικών στατιστικών αναλύσεων καθώς και η αμφίδρομη επικοινωνία με εξωτερικά συστήματα (ERP / CRM) ώστε να ελαχιστοποιούνται οι λειτουργικές δαπάνες. Εικαστικά, υποστηρίζονται πολλαπλά πρότυπα εμφάνισης και οι αναπροσαρμογές δεν επηρεάζουν περιεχόμενο και λειτουργίες.

Τέλος, παρέχονται συμπληρωματικά υποσυστήματα (modules), τα οποία καλύπτουν κάθε πιθανή απαίτηση: από πλήρη και ολοκληρωμένη διαχείριση περιεχομένου (content management) έως σύνθετες διαδικασίες marketing και επικοινωνίας.